Sunday 19 June 2011

Teknik urutan zakar

Cara-Cara Penggunaan Sensaoil / Sensacream

Titiskan 7 titis Sensaoil pada telapak tangan dan urutkan pada keseluruhan zakar. Adalah digalakkan untuk menyapu Sensaoil 2 kali sehari iaitu pada waktu petang dan malam. Ini akan mendatangkan kesan yang lebih baik.



Teknik Urutan Sensaoil / Sensacream


Sebaliknya duduk diatas lantai dengan kaki berlunjur. Genggam zakar dengan tangan kanan. Urut dari pangkal hingga ke kepala zakar secara sehala. Gunakan tangan kiri untuk tahan kulit di bahagian pangkal zakar sekiranya kulit anda berkedut atau kendur. Urutan ulang 5 kali.



 Gunakan jari tengah urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali.






 
Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan dua jari perlahan-lahan. Ulang 11 kali. Lubang cincin terletak di antara buah zakar, di sisi kiri dan kanan tundun.






Gunakan ibu jari kanan dan kiri untuk urut dari celah pelipat peha menghala ke arah bahagian lutut. Ulang 21 kali.






 Kaedah ini umpama mengulangi langkah pertama. Gunakan tangan kanan, genggam keseluruhan zakar agar dapat memberi cengkaman pada bahagian sisi kiri, kanan atas  dan bawah zakar. Urut secara sehala, dari pangkal zakar ke kepala zakar. Ulang 7 kali.







 Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan, luruskan kaki sedikit demi sedikit sebanyak 7 kali. Ulangi untuk kaki sebelah kiri. Ini akan memberi tekanan agar zakar dapat ditarik dengan lebih tenaga.







No comments:

Post a Comment